.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهره برداری از 117 پروژه مخابراتی مازندران در هفته ارتباطات

مدیرعامل مخابرات مازندران از بهره برداری و افتتاح 117 پروژه مخابراتی در هفته ارتباطات و روابط عمومی در این استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز ، حسنجان عباسپور قمی در گفتگو با خبرنگار مهر در بابل اظهار داشت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 295 میلیارد و 41 میلیون ریال در مزارندان افتتاح خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همزمان در این هفته 274 پیشخوان دولت الکترونیک فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی در مازندران بهره برداری می شود.

مدیرعامل مخابرات مازتدران تصریح کرد: پروژه های افتتاحی شامل 52 مرکز سوئیچ، 29 سایت بی تی اس، هفت دفتر ict روستایی، 15 مرکز جی اس ام و 13 مرکز آپ گرید است.

عباسپور قمی با اشاره به واگذاری 77 هزار و 94 شماره منصوبه با اعتباری بالغ بر 295 میلیارد و 41 میلیون ریال در استان یادآور شد: یک میلیون و 733 هزار و 724 شماره منصوبه با ضریب نفوذ 45 و با ضریب رشد 12 درصد نسبت به سال قبل از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار است.

وی ادامه داد: هم اکنون تعداد تلفن همراه در استان مازندران از مرز یک میلیون و 39 هزار و 520 شماره فراتر رفته که ضریب نفوذ آن بیش از 35 و ضریب رشد 72 درصدی نسبت به سال گذشته دارد.

این مسئول بیان داشت: در صدد رشد 400 درصدی خدمات ارتباطی در مازندران هستیم که با تعهد و تخصص مدیران مخابرات مازندران این امر محقق خواهد شد.

عباسپور، کل سرمایه گذاری مخابرات مازندران را 33 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: مقدار پروژه هایی که منتج به افتتاح شده بیش از پروژه هایی بوده که باید انجام می شد که این امر سبب شد تا رتبه بهره وری این شرکت بالا باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.